tiistai 19. kesäkuuta 2018

Maailman suurin urheilutapahtuma

Heti alkuun pahoitan jonkun (monen?) mielen. Mä en nimittäin voi mitenkään ymmärtää sitä, että jotakuta ei kiinnosta jalkapallon MM-kisat. Jotenkin sen vielä ymmärrän, että joku ei ole kiinnostunut jalkapallosta, mutta itse kisoissa tapahtuu paljon muutakin kun "22 miestä juoksee pallon perässä" tai "tylsää katottavaa" tai "mitään ei tapahdu".
Tässä muutamia napattuja kommentteja:
- Urheilen mieluummin itse kuin seuraisin telkkarista muiden urheilua.
- Tuskin tulee katsottua minuuttiakaan.
- Mua ei vaan jaksa kiinnostaa.
- Ei ole telkkaria.
- Mä en todella aio seurata.
- Onko tuo se laji, jossa parikymmentä miestä juoksee täytetyn nahan perässä?
- EVVK eli en seuraa ollenkaan.
- Ei vois jalkapallo vähempää kiinnostaa.
-Liian tylsää ja vähämaalista mun temperamentille.
- Vaikka on kuningaslajinakin tituleerattu ni täytyy kyl sanoo et ei oo koskaan tullu seurattuu ni tuskin nytkään.
- En aio seurata periaatteesta.
- Jostain syystä en oo oikein innostunut kun omien poikien fudiksesta.
- Meillä ei onneksi kukaan huudata jalkapalloa sen enempää kuin jääkiekkoakaan.
- Mua ei mitkään urheilukisat kiinnosta.
- En seuraa, en ole koskaan seurannut, koska en pidä koko lajista.
- En aio katsoa yhtäkään matsia, koska en ymmärrä säännöistä hölkäsen pölähdystä.
- Ei tule luultavasti katsottua minuuttiakaan, vaikka kiinnostusta rutkasti lajiin onkin.
- Eipä ole tähän päivään asti tullu seurattua, joten taidan edelleen jätää väliin.
- Miksi niitä pitäisi seurata?
- Onko ny jotkut kisat?
- Voin sanoo ihan varmasti etten aio katsoa yhtään matsia.
Faktahan on se, et osa näistä valehtelee tai sitten kääntää takkinsa, mutta mua kiinnostaa heidän sielunelämä, jotka oikeasti eivät seuraa maailman suurinta urheilutapahtumaa. Lähes joka matsissa on jotain draamaa varsinkin nyt, kun videojärjestelmä on otettu kokonaisuudessaan käyttöön. Lisäksi kolmannen kierroksen ottelut ratkaisevat jatkoonpääsijät. Jatkopelissä kaikki on yhdestä pelistä kiinni...semifinaali,,,finaali. Sitten vielä fanit. Vau!!!
Oli miten oli, Suomi on vapaa maa. Kaikki tehkööt miten haluaa. Itse otin loman tähän kohtaa, jotta duunit eivät häiritse mun suurta nautintoa. Argentiina voittaa maailmanmestaruuden, vaikka toivoisin Belgiaa ja sit viel et Egypti on mun suosikki, koska MO SALAH!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti